مدت زمان تحویل: متناسب با فاصله مبدا و مقصد، زمان ارسال بسته از 24 تا 72 ساعت متغیر بوده و مشتریان محترم می‌توانند به ‌صورت آنلاین وضعیت بسته خود را پیگیری نمایند.

استرداد وجه: در صورتیکه مشتری از خرید منصرف شود، تا زمانیکه کالای خریداری شده از فروشگاه خارج نشده باشد، با شماره درج شده در سایت یزدانی کیت با ایشان تماس گرفته و پس از دریافت شماره شبا و یا شماره کارت پس از گذشت حداکثر ۷۲ ساعت وجه واریزی به حساب شخص خریدار عودت می گردد. لازم به ذکر است وجه فقط به حساب کارت وارد شده در درگاه بانکی هنگام خرید استرداد داده می شود.

مرجوعی کالا: چنانچه کالای خریداری شده دچار نقص بوده باشد و این اشکال از طریق استفاده نادرست از کالا(نحوه نگهداری و محل نگهداری) رخ نداده باشد، مشتری میتواند کالا را با هماهنگی بخش پشتیبانی یزدانی کیت و با در نظر گرفتن شرایط زیر باز پس فرستد. در غیر اینصورت از عودت آن خودداری نمایید.

  1. کالا بدون هیچ گونه ضرب دیدگی، شکستگی و سوختگی باشد.
  2. کالا درون کارتن و جعبه اصلی که خریداری شده، بدون هیچ گونه آسیب دیدگی یا درج توضیحاتی روی آن، به همراه فاکتور خرید برای مجموعه یزدانی کیت ارسال شود. مورد یا نقص مشاهده شده بر روی کاغذ به صورت شفاف و خوانا نوشته شده و پس از امضا و درج شماره تماس در کارتن کالای ارسالی قرارداده شود.
  3. چنانچه مشتری پس از ارسال کالا از خرید منصرف شده باشد،تا زمانی که کالا را از پست تحویل نگرفته باشد، میتواند کالا را مرجوع کند. بدیهی است هزینه ارسال به عهده خریدار می باشد. درصورتی که کالا به دست مشتری رسیده باشد و پلمپ آن مخدوش یا باز شده باشد امکان مرجوعی کالا وجود ندارد.
  4. چنانچه بسته ارسالی هنگام تحویل به مشتری دارای اشکالات ظاهری نظیر ضربه خوردگی،مخدوش بودن بسته بندی، رطوبت، تو رفتگی وغیره باشد، مشتری می تواند بسته را تحویل نگرفته و با پشتیبانی یزدانی کیت موضوع را در میان بگذارد. تحویل گرفتن بسته تحت هر شرایطی از پست یا پیک یا ناوگان حمل به منزله قبول کالا و تایید سلامت فیزیکی کالا می باشد.

نحوه پشتیبانی و خدمات پس از فروش: در صورت استفاده از خدمات تعمیرات توسط تیم یزدانی کیت چنانچه از طریق درگاه اقدام به پرداخت نمایید، قطعه تعمیر شده دارای 60 روز گارانتی می باشد. و جهت پشتیبانی از خدمات تعمیری ارائه شده پس از ثبت سفارش
(از طریق منو سفارشات) با اعزام کارشناس نصب به محل مشتری و با هزینه مورد توافق طرفین در خصوص نصب قطعه اقدام می شود.

رعایت حریم شخصی:  یزدانی کیت خود را ملزم به رعایت حریم خصوصی همه افراد و کاربران وبگاه خود می داند و از کاربران فقط اطلاعاتی را که به منظور ارائه خدمات کفایت می کند، دریافت کرده و از انتشار یا در اختیار قرار دادن آن به دیگران خودداری می نماید .

ثبت شکایات مصرف کنندگان: کاربران و مشتریان محترم در صورت هر گونه شکایت از نحوه ارائه خدمات، با تلفن واحد پشتیبانی درج شده درسایت، تماس حاصل فرمایند. و یا از طریق منو تماس با ما و ایمیل درج شده نسبت به ارسال شکایت خود با ذکر شماره فاکتور، نوع خدمات غیر قابل قبول و درج شماره تماس خود اقدام نمایند. تیم پشتیبانی یزدانی کیت در اولین فرصت ممکن پاسخگوی شما خواهند بود.

فسخ خدمات:  در صورت عدم رضایت هر یک از طرفین ارائه خدمات متوقف می شود.

قوانین و مقررات: ارائه خدمات از طریق سایت یزدانی کیت بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.

نحوه پرداخت وجه: فقط از طریق درگاه الکترونیکی 

شیوه حمل: از طریق تیپاکس